mandag 24. mars 2008

Ting #10: Musikk

Har lastet ned "last FM" og opprettet en konto. Søkte på jazz og fikk opp mange tagger. Så klikket jeg på "embed" og fikk opp et nytt bilde der jeg kunne legge til "widgets for blogger" etter to-tre skritt. Fikk en kode jeg skulle kopiere og lime inn i bloggen. Men hvor skal den limes inn?

Prøve først å lime den inn i hovedfeltet, men det fungerte ikke. Så prøvde jeg å legge den til som sideelement, men det gikk heller ikke.

Gikk inn på sidene til noen av de andre, og fant ut at Pål Ø. rette og slett hadde limt inn en link - så jeg gjør det samme:

http://www.last.fm/user/Bent-Ek

Jeg vet ikke om det var dette som var meningen, men jeg bestemte meg for ikke å bruke mer tid på dette foreløpig.

Ellers fant jeg fort ut at det er massevis av fin musikk å få tak i på "Last FM", men det er antagelig noe jeg har mer nytte av privat enn i forbindelse med nettsidene til Eiker Arkiv.

Ingen kommentarer: